Me and you, forever.
Navigation
About Stuff Affies Tagboard Post

finally we meet :'D
Tuesday, March 19, 2013 | 6:52 AM | 0 comments
guysss , you know what ? semalam aku pegi ipoh , org sekolah aku gi jalan jalan ahaha ala bukan jalan un , aku gi ipoh sebab ade hal kat tcs and kakak aku amik keputusan stpm dea wuhuuu kol 9 lebih da gerak drpd kk pegi ke ipoh . then abah terus gi tcs , bila aku nampak jew tcs fuhhhh mata da berlinangan da , sbb rindu gila nak jd student tcs balik hm mula mula aku gi pondok guard isi borg semua then bila lalu kat kantin semua pengawas and pps tgok aku ahaha and the first girl that i was saw is dyba :D tp tak sembang dgn dea pun sbb dea tak cam muka aku betol betol cehhh okay okay , lepas lalu kat kantin lalu kt dewan lak . kat dlm dewan ramai budak petang , depa stayback sbb ade latihan bicara berirama :) aku dgn mama terus gi pejabat , bila tga berurusan dgn mak cik kerani and puan sharifah . suddenly , you know with who i meet ? fifa dgn salinaaaaaaaaaaa ! ahhhhhh damn ! terkejut gila kut , aku terus jerit ahaha depa pun speechless bila nmpk aku , salina beria tanye . ana kau buad ape dtg tcs , nak daftar balik eh ? ahaha kalo aku boleh daftar balik weh , da lama aku daftar salina haihh lepas da selesai semua hal . semua student rehat , aku lalu jew kirbashini terus dtg and hug hug heee gila rindu aku dkt hg kirba . drpd standard 5 kita best friends kan ? da laa hari jadi sama ahaha and then fatin pulak yg dtg , tarik aku gi kat tmpt dea dgn geng rehat , potpet sane sini . aku gi kat kantin lak , baru jew lalu , zaza da serbu ahahaha and you know what she say ? ana da gemok ? pffttt if hg nak ckap cegitu kat aku baik tayah zaza , hg buad aku down jew ahaha lol zaza sembang dgn aku smlm mmg rancak , byk sgat hot story nye . pasal wan kembang tuh laa ape laaa ahahaha lawak ahh time hg cte psl wan buang tahi lalat dea tuh xD punye lame aku sembang dgn zaza smpi tak sempat nak lepak dgn geng aku huuuu tp aku still dpt borak kejap dgn geng aku , jalan sesama dgn diorg time diorg nak masok kelas huwaaa rindunya nak jalan cegitu weh hmmm fifa , fanaa , salinaa , aqish nanty aku dtg tcs lg k ? :') sbb aku nak amik borg heee tak sabar , nanty if aku dtg lg aku gtaw kome k ? lepas diorg masok kelas tetiba ade org pggl name aku ahahaha bila toleh belakang ehhh LIE ! my chinesse best friends . gila ahh , rindu semua best friends india and cina aku hm aku kat sini tade bff cina and india , tak syok -.- aku tak sangka smlm hari jadi lie ahaha hadiah utk lie tahun neh , aku dtg ke tcs ahahaha sorry lie , cause i forgot to buy you present because i dont know yesterday is your birthday ahahaha sorry again k ? tak lama aku gi tcs smlm , tak sempat nak jumpa semua org hmm tapelaa , time sukan nanty aku dtg . aku janji , time sukan nanty boleh ahh menggila balik dgn kome kan ? hee anyway , you all always in my heart and me love you all much much . mich you :*

Older Post | Newer Post